: Me & ZZ - Part 3 :

23 May 2003


Love can be so boring!!!!I agree with this statement…sometimes,it is quite boring when we have special boyfriend…cam aku la…name aje ade boyfriend,tapi hakikatnye I’m alone…that’s why I said love can be so boring…maybe pada pandangan orang lain,love is very nice,peaceful and happy…but for me…love is boring and suffering!I shouldn’t know love…



Sekali lagi ku lalui jalan sepi

Yang cukup diri ini kenali

Kusangka dia yang kucari

Telah ku jumpa

Namun dia yang menghancurkan jiwa

Cukuplah sudah hatiku dipanah duka

Cukuplah sudah segala sengsara

Dan aku tak mahu lagi dibelenggu rindu

Kerana ia akhirnya membunuhku

Seperti yang ku jangka terjadi

Tewas sekali lagi

Menambahkan luka yang sudah ada

Seperti yang ku jangka terjadi

Cinta datang dan pergi

Mungkin takdirku hidup menyendiri

Harapan terakhir ku rupanya sama saja

Dengan yang terdahulu darinya

Biarkan aku hidup tanpa belaian cinta

Biar semua tahu ku kecewa

Seperti yang ku jangka terjadi

Tewas sekali lagi

Menambahkan luka yang sudah ada

Seperti yang ku jangka terjadi

Cinta datang dan pergi

Mungkin takdirku hidup menyendiri

Mungkin takdir hidup ini menyendiri

Bertemankan sepi

Yang pasti setiap malam ku imbas kembali

Kenangan minda menyentuh hati

Yang pasti itu saja yang mampu kumiliki

Mungkin sepanjang hayatku bermimpi


Dulu aku ignorekan lagu-lagu camni sebab pada aku,lagu camni sesuai untuk orang yang lemah dan asik nak mengalah je…but then,when I heard this song and I take note the lyrics…I realized that this song is memang betul-betul kena dengan aku.dan aku mengakui,mungkin takdir aku hidup menyendiri for the rest of my life…and I believe,there is no man yang akan jadi couple aku nanti…no!sometimes I wondering,ape salah aku sampai takde lelaki yang betul-betul ikhlas sayang dan cintakan aku?bila aku pikir balik,lelaki skang lebih berminat kepada kecantikkan,so I surrender chasing a man’s love.aku sedar diri yang aku ni tak cantik,so aku dah dapat jawapan kepada soalan aku tadi.


Seriously,aku dah tak berminat dengan lelaki…I mean,aku dah tak terpikir nak jadikan salah satu kawan-kawan lelaki aku couple aku…no…aku dah tak sanggup nak menangis untuk lelaki yang tak pernah nak menangis untuk aku.aku dah tak kuasa nak nak dengar kata-kata dieorang yang lebih banyak menipu.skang ni pun aku dah tak kuasa nak menangis…buang air mata aku adela…


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails