: Me & ZZ - Part 5 :

1 September 2003


I’m just came back from kl…mak aku yang antar tadi.sempatla aku tido jap sebab aku rase letih sangat.aku ade function semalam,that’s why aku ke kl.


Ingat nak sambut merdeka kat KLCC ke,tapi tak sempat sebab malam semalam mokde ade buat kenduri sikit…lambat start,so lambatla abis.lastly aku n family aku tengok bunge api jek sebab dari umah mokde aku memang nampak KLCC tu…best betul!cantik n marvelous!seronok rasenye kalau ade kat KLCC tu kan?


So malam tadi kiteorang satu family tido kat umah pakngah kat bukit mahkota.biasela kalau ke kl kiteorg memang berkumpul kat umah pakngah…actually family gathering ni memang best.tapi kan kalau nak diikutkan,family gathering tu should be kat umah mokde kan?tapi entahla…kiteorang rase lebih selesa kat umah pakngah walau sempit camne pun…


Then petang semalam kiteorang jalan-jalan kat nilai 3…ramainye orang!!!pening kepala aku…tapi sempat gak aku sambar baju ela nak buat baju raye nanti.memang murah giler la…rambang mate aku tengok…


Ermmm…nak cite ni…semalam die sms aku.aku cakap betulla,aku memang terperanjat giler bile tengok name die yang naik.tapi sms yang die anta,sumenye sms forward.aku tak kisahla…tapi honestly cakap,mase die anta msj tu,Allah saje yang tau betapa hepinya aku time tu.tapi kan,pastu aku pikir balik,betul ke die yang anta msj tu.memang aku suke dapat msj dari die,tapi ati aku kate bukan die yang anta msj tu.sebab ape aku cakap camtu,sebab aku tau kawan die selalu pinjam handphone die.ntah2 kawan die saje nak dajalkan aku…saje nak buat aku syok sendiri.ntahla…aku pun tak tau nak cakap ape…


But then,lebih kurang kul 2 a.m die ade call aku,tapi aku tak sempat angkat.then die ade sms aku…tapi msj tu bukan msj forward,msj tu memang untuk aku..tapi kan until now,I still wodering…betul ke die yang anta msj2 tu sume?kalau betulla die yang anta,alangkah bahagianya!!!tapi kan aku tetap simpan msj dari die tu…bukannye ape,aku takut kalau2 bukan die yang anta,nanti die tuduh aku mengada2,so aku adela bukti kan?hehehe…genius tak aku?tapi kan sampai skang,aku masih tak percaya yang die boleh anta sms kat aku.miracle!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails