: Me & ZZ - Part 7 :

9 September 2003


good news!He just called me…Tuhan aje yang tau betapa happynya ati aku nie…walaupun mase tu aku tengah sedap tido.aku pun pelik gak apsal bunyi handset aku lain macam jek?rupanya-rupanya die yang call…mase tu terus jek segar bijik mata aku ni…tapi die tau gak aku tengah tido…hampeh ler..


then die cakap die kat tasik ayer keroh.erm…aku dah agak mesti die ade problem.sebab die pernah cakap,die selalu lepak kat tepi tasik tu kalau ade problem.tenang katenye…okla la die lepak kat situ,daripada die pergi tempat yang tak senonoh.yela…macam sorang member aku tu,nak release tension gi disco…release kebendanya,makin pening lagi aku rase…


actually I’m happy with this…at least die ingat gak kat aku walaupun die call aku kejap je…die tanye aku jadi tak balik jumaat ni?aku cakapla jadi…pastu die cakap die dapat cuti jumaat ni…then die bleh tanye aku suke tak die cuti?so aku yang memang jenis nak kenakan orang,aku cakapla aku tak suke…pastu die cakap die nak keje la jumaat tu…ele ingat aku tak tau ke…die pun sengaja nak kenakan aku…die memang tak nak ngaku yang die tu rindukan aku…ish teruk betulla die tu…asyik-asyik aku jek nak kena ngaku.aku nak dengar gak die cakap die rindukan aku…susah sangat ke nak cakap abang rindukan ija? Erm…ntahla…



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails