: Me & ZZ - Part 6 :

8 September 2003


aku tengah siapkan lab report…bengang aku la sebab kena buat balik.tak pasal-pasal dah pening kepala aku…lagipun aku ade presentation esok.ape aku nak cakap yek?cakap je la ape yang aku kena present…hehehe…


ermm…ape lagi nak cakap ye?ntahla…my life is getting better now.nape aku cakap camtu?sebab petang tadi bf aku baru jek call aku…heheheh seronok tau.walaupun sekejap,tapi aku memang happy giler la time tu….


actually aku yang call die tengahari tadi.mase tu aku baru lepas call kama,so ade balance lagi dalam tong duit tu…aku tak tau nak call sape lagi,so terus je tangan aku dail no die…aku cakapla dengan die yang aku nak balik jumaat nie…pas tu die cakap nak mintak cuti jumaat nie…tapi aku tak cakap banyak sebab duit aku tak banyak time tu…


then,he called me back.aku terkejut gak n happy…die tanye aku nak jumpe die ke tak?memula aku jual mahal,tapi lastly aku surrender.aku cakap dengan die kalau boleh memang aku nak jumpe die,kalau tak boleh takpela…die boleh ketawakan aku…ish!!!sabau jela…die cakap die dah apply cuti,tapi tak tau dapat ke tak .tapi yang paling aku suke bile die tanye aku,aku balik pagi ke petang?ermm…finally die kantoi gak!ingat aku tak tau ke yang die pun nak jumpe aku…tapi die saje tak nak cakap nak jumpe aku…ego la tu…biasela orang lelaki.ego mengalahkan klcc.ntahapeapentah…


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails