: Me & ZZ -Part 8 :

8 October 2003

aku kat dalam bilik nie…baru jek balik dari kampung pagi tadi.balik jek dari kampung,direct gi jalan masjid India,temankan dak rem beli baju n shoppingla!penat la jugak,tapi sebab kesian kat die,terpaksela aku temankan die…

Nothing important here,but ape yang best sekali aku dah dating dengan die.minggu lepas aku date dengan die kat MP.itu pun lepas 2 kali die cancel kan dating.mula-mula aku bengang gak mase 2nd time die cancel,sebab kiteorang dah janji cam bagus2 je kan,finally tak jadi.that’s why mase die call aku kat umah,confirm kan nak jumpe esok,aku tanye die betul2…die siap janji yang ni takkan cancel.kelakar jugak bile aku piker.aku tau die memang nak sangat nak jumpe aku.tapi tak pernahnye nak admit.takpela…

Tapi yang kelakarnye die tunggu aku 1/2 jam lebih awal.janji nak jumpe kul 12,tapi kul 11.30 die dah tunggu aku.bagus betulla die tu…seingat akula…dah 6 kali kiteorang jumpe,baru 2 kali aku tunggu die.the rest die yang tunggu.bagus betulla die tu…



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails