: Me & ZZ -Part 10 :

20 November 2003


Aku tengah ngantuk nie…sepanjang siang tadi aku gi Lembaga Getah M’sia kat Sg.Buloh…try tengok ape yang die buat research pasal getah kat sane…actually nie sume idea Encik halim.tapi nampaknya aku takleh buat raw material yang based on getah.aku decide nak ikut jek kata dr.chuah sebab aku betul2 blank nie…ape yang aku cadangkan last week sumenye die reject.aku memang betul2 takde idea nak buat ape.nasib baikla dr.chuah bagi idea sikit…


udahnye…aku rase membazir betul gi lgm tadi…tapi sebenarnye best gak…walaupun lgm tu bukanla suasana ladang sebenar,at least terubat jugakla rindu aku kat ladang voules(tempat aku duk dulu)…actually best gak duk ladang nie…takdela sesak nafas cam duk kat Bandar…


esok aku balik kg…nak balik raye…hehehe seronok la jugak walaupun kekadang tu aku terlupa yang aku ni nak beraya sebab aku memang bz giler!bleh katakan everyday aku kena jumpa supervisor aku(Encik halim la…)…dah tu aku nak kena uruskan pasal latihan industri aku tu!pening la jugak kepala aku…tapi alhamdulillah…walau bz camne pun aku akan cube settle kan everything on time…


raye nie meaningless bagi aku…aku rase cam tak raye jek tahun nie…ntahla…aku still rase sedih ape yang zizi buat kat aku…and honestly I can’t forget him!bleh katakan everytime aku teringatkan die…dan bleh katakan aku berharap yang die akan kembali pada aku…aku tau,menaruh harapan terhadap lelaki yang dah jadi milik pompuan lain memang tak bagus,tapi aku lebih awal memiliki die walaupun tak secara rasmi…tapi bile aku pikir balik,biarla die dengan pompuan tu…memang aku rela die dengan pompuan lain,tapi ati aku memang sedih sangat…ntahla aku rase cam ralat je…aku pun skang nie tengah pujuk ati aku untuk lupakan die dan alhamdulillah,sem nie aku ade banyak keje ckit,so aku akan bz dan ini bleh tolong aku untuk lupakan die…


tapi kan,jauh di sudut ati aku nie…aku benar2 berharap yang die bleh kembali pada aku…aku pun tak tau nape aku bleh nak mengharap camtu sebab kalau nak dipikirkan ape yang die buat kat aku,die memang tak layak nak berkawan dengan aku pun!die bertunang dengan pompuan lain tanpa bagitau aku…die sepatutnya aku benci!tapi the problem is,aku tak boleh nak benci die…aku dah try,tapi semakin aku cube nak benci die,makin la aku ingat kat die…


Ape yang aku tau skang nie…aku dah kalah!aku dah kalah nak pertahankan cinta aku,aku dah kalah nak menangi hati die,aku dah kalah nak buat die jatuh cinta kat aku,aku dah kalah nak jage ati die dari dicuri pompuan lain dan aku dah kalah pada perasaan aku sendiri.senang cite,aku dah kalah dari segala segi…kekalahan nie betul2 bagi effect pada aku even indirect ways.


Aku tak rase yang die teringatkan aku skang nie…ntah2 die dah lupekan aku kot?aku jek bagai nak rak nangis2 ingatkan die…aku selalu tanye diri aku sendiri,nape la aku asyik ingat kat die jek?banyak lagi benda lain nak ingat,asyik2 die jek!I should forget him and permanently throw him away from my heart!he don’t deserve to get a space in my heart!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails